Paprasti Būdai Kaip Užsidirbti Pinigų Naudojant „YouTube“

Šiandien “YouTube” žvaigždės yra žmonės, užsitarnavę auditoriją kurdami vaizdo įrašų turinį internete, skirtą mokymui, pramogoms ar apžvalgoms. Dauguma šių interneto įžymybių daro tai, ką moka geriausiai, ir pateikia auditorijai, net nesitikėdami atlygio. Užsidirbti pinigų gali būti ne priežastis pradėti kurti “YouTube” kanalą, tačiau galimybė užsidirbti gali būti maloni staigmena. Yra keletas būdų, kaip galima užsidirbti iš “YouTube”, tačiau savaime kyla ir nemažai klausimų, taigi pabandykime juos atsakyti.

Kaip užsidirbti pinigų iš “YouTube”?

Pirma, iš “YouTube” kanalų galima gauti pajamų, net jei jie neturi milijonų prenumeratorių, nes uždarbio potencialą lemia ne tik turimų prenumeratorių ir peržiūrų skaičius, bet ir jūsų suaktyvinimo lygis ir jūsų kuriamo turinio niša, tačiau tai nereiškia, kad prenumeratorių skaičius yra nesvarbus.

Antra, apžvelgus daugiausiai uždirbančių iš “YouTube” žmonių sąrašą gali susidaryti įspūdis, kad uždirbti milijonai dolerių gaunami tiesiogiai iš “YouTube”, tačiau taip nėra, nes tiesą sakant, kiekvienas iš šių kanalų turi savo prekių liniją. Šie kanalai pirmiausia surado ir subūrė savo auditoriją, prieš pristatydami savo prekių liniją. Jei užsidirbti pinigų “YouTube” yra jūsų rinkodaros plane, pirmas žingsnis visiems yra tas pats: aiškiai supraskite savo tikslinę auditoriją.

Turinio kūrėjams “YouTube” nemoka už įkeltus vaizdo įrašus ir pagal numatytuosius nustatymus iš vaizdo įrašų taip pat negauna pajamų. Kad galėtumėte užsidirbti pinigų “YouTube”, turite įgalinti pajamų gavimą “YouTube” paskyros nustatymuose, kur galite prisijungti prie “YouTube” partnerių programos arba įtraukti savo vaizdo įrašus į “YouTube Premium”.

“YouTube” auditorijos supratimas:

Sukūrę savo auditoriją, turėsite puikias galimybes gauti pajamų iš turinio įvairiais būdais, tačiau jūs galėsite visiškai išnaudoti visas turimas galimybes, tik jei suprasite savo auditorijos sudėtį. Daugeliui “YouTube” naudotojų, norinčių užsidirbti pinigų, reikėtų žinoti tai, kad jūsų kanalas bus aukštesnėje paieškos pozicijoje, jei jūs su savo kuriamu ženklu taikysite į konkrečią, tikslinę auditoriją.

Turėtumėte atkreipti ypatingą dėmesį į:

  • jūsų auditorijos lytiškumą, kad sužinotumėte, ar ji nukrypsta į vieną konkrečią grupę;
  • kokią amžiaus grupę patenka dauguma jūsų auditorijos;
  • geografinę vietą – tai šalys ar miestai, kuriuose daugiausia žiūrimi jūsų vaizdo įrašai;
  • bendras jūsų auditorijos įsitraukimas arba “žiūrėjimo laikas”.

Turėdami šią demografinę informaciją, jūs geriau suprasite savo tikslinę auditoriją ir galėsite lengviau suprasti su kokiais prekės ženklais dirbti. Visas demografines įžvalgas galima gauti iš “YouTube” analizės, tačiau norėdami palyginti savo kanalą su kitais, išbandykite tokį įrankį kaip “Social Blade”. Taigi, kai jau šitie aspektai aiškūs, tada galime kalbėti apie būdus kaip galima užsidirbti.

Būdai, kaip užsidirbti pinigų naudojantis “YouTube”:

1. Tapkite „YouTube“ partneriu ir uždirbkite iš skelbimų:

Pirmasis pajamų srautas yra skelbimai. Nesvarbu, ar norite užsidirbti pinigų “YouTube” sukurdami vaizdo įrašų, ar kaip turinio kūrėjai, prisijungdamas prie “YouTube” partnerių programos ir pajamų gavimo nustatymas yra labai svarbus žingsnis. Turite sutikti laikytis visos “YouTube” pajamų gavimo politikos ir gyventi šalyje ar regione, kur galima “YouTube” partnerių programa ir tik tada galite kreiptis dėl pajamų gavimo, kai per pastaruosius metus pasiekėte 1000 prenumeratorių ir 4000 žiūrėjimo valandų.

Štai kaip įgalinti pajamų gavimą “YouTube”:

  • prisijunkite prie “YouTube” paskyros, iš kurios norite gauti pajamų;
  • spustelėkite savo paskyros piktogramą viršutiniame dešiniajame kampe;
  • spustelėkite “YouTube Studio”;
  • kairiajame meniu pasirinkite Kitos funkcijos > Pajamų gavimas;
  • perskaitykite “YouTube” partnerių programos sąlygas ir sutikite su jomis;
  • sukurkite naują “Google AdSense” paskyrą arba prijunkite esamą prie savo kanalo, nes kad gautumėte mokėjimą, jums reikia “AdSense” paskyros;
  • nustatykite pajamų gavimo nuostatas;
  • kai tai bus padaryta, grįžkite į prietaisų skydelį ir kairėje pusėje spustelėkite skirtuką “Analytics” ir viršuje esančiuose skirtukuose turėsite pasirinkti “Pajamos”, tada slinkite žemyn iki diagramos “Mėnesinės apskaičiuotos pajamos”, kad suprastumėte numatomas “YouTube” pajamas.

Kiek peržiūrų reikia turėti norint gauti atlyginimą “YouTube”?

Jūsų peržiūrų skaičius nesusijęs su uždirbtomis pajamomis, nes jei jūsų vaizdo įrašas sulaukia tūkstančių peržiūrų, bet niekas nemato ir nespaudžia skalbimo, neuždirbsite pinigų. Taip yra dėl “YouTube” kriterijų, taikomų už atsiskaitymą reklamuotojams – kad gautumėte atlyginimą, žiūrovas turi spustelėti skelbimą arba visiškai jį peržiūrėti ( 10, 15 ar 30 sekundžių), tačiau įsigijus “YouTube Premium” (tai yra mokama narystės programa, leidžianti gerbėjams žiūrėti ir palaikyti mėgstamą internetinio turinio kūrėją be skelbimų) nebereikia pasikliauti reklamuotojais, kad sukurtumėte patrauklius ar viliojančius skelbimus ir gautumėte pajamų.

Kodėl turėtumėte ieškoti pajamų ne tik iš skelbimų?

Neseniai “YouTube” sulaukė didelio atgarsio dėl savo sprendimo būti skaidresniam dėl reklamos platformoje ir turinio, tinkamo reklamuotojams. Pasak “YouTube”, jūsų turinys gali būti pašalintas, jei jis apima:

  • seksualiai įtaigus turinys, įskaitant dalinį nuogumą ir seksualinį humorą;
  • smurtas, įskaitant rimtus sužalojimus ir įvykius, susijusius su smurtiniu ekstremizmu;
  • netinkama kalba, įskaitant priekabiavimą, nešvankybes ir vulgarią kalbą;
  • vaistų ir psichotropinių medžiagų reklamavimas, įskaitant tokių prekių pardavimą, vartojimą ir piktnaudžiavimą;
  • prieštaringos ar jautrios temos ir įvykiai, įskaitant karas, politiniai konfliktai, stichinės nelaimės ir tragedijos.

Dabar padėtis yra geresnė, nes kūrėjams pranešama, kai jų turinys pažymėtas, ir jie gali ginčytis, bet kuriuo metu, kai mano, kad vaizdo įrašas buvo klaidingai pašalintas iš “YouTube” tinklo. Reklama kūrėjams gali būti įprasta priemonė pasyviai užsidirbti, tačiau kad “YouTube” prižiūrinti bendrovė “Google” pasilieka apie 45 proc. pajamų iš skelbimų. 

2. Išnaudokite visas „YouTube“ rinkodaros kanalo galimybes:

Optimizuokite „YouTube“ kanalą pardavimams: pasirinkite savo nišą, tapkite „YouTube“ partneriu ir pradėkite planuoti rinkodaros kanalą. „YouTube“ yra vienas iš būdų skleisti savo pranešimą, tačiau galite uždirbti daugiau pinigų naudodami „YouTube“ kartu su tinklaraščiu ir taip parduoti produktus savo gerbėjų bazei.

Kitas puikus pasirinkimas yra prijungti „YouTube“ kanalą prie tokios el. prekybos platformos kaip „Shopify“ ir parduoti prekes. Yra daug parduodamų produktų, kurie gali padėti jums užsidirbti pinigų per “YouTube” kanalą. Parduodant tokias prekes, kaip pvz., marškinėliai, kavos puodeliai, krepšiai, užsegimai, galima padidinti savo matomumą internete ir pagilinti jūsų ir jūsų gerbėjų santykius, kai jie tiesiogine prasme “perka” tai, ką darote. Galite užsisakyti prieinamą dizainą, pritaikytą konkretiems produktams, pvz., marškinėliams, naudodami laisvai samdomų internetinių svetainių kūrėjų paslaugas ar vieną iš daugelio užsakomųjų spaudimo paslaugų teikėjų, kurie rūpinasi siuntimu, vykdymu ir klientų aptarnavimu.

3. Pasinaudokite sutelktinio finansavimo galimybe:

Kai tarp idėjos ir jos įgyvendinimo stovi pinigai, sutelktinis finansavimas yra geras būdas tai įgyvendinti. Nesvarbu, ar jums reikia pagalbos perkant geresnę įrangą, samdant aktorius ar padengiant kitas gamybos išlaidas, galite paraginti savo auditoriją ir sutelktinio finansavimo bendruomenę dalyvauti, jei jūsų idėja pakankamai įtikinama. Daugelyje sėkmingų sutelktinio finansavimo kūrybinių projektų dažniausiai siūlomas vaizdo įrašas, kuris žmones jaudina, todėl apsvarstykite galimybę nufilmuoti vaizdo įrašą, paaiškinantį jūsų projektą.

Populiarios sutelktinio finansavimo svetainės yra šios:

  • “Kickstarter”. Viena iš labiausiai žinomų sutelktinio finansavimo svetainių, puikiai tinkanti šaunių produktų ir kūrybinių projektų finansavimui. Būtinai nustatykite pasiekiamą finansavimo tikslą, nes jį užtikrinsite tik tuo atveju, jei iš tikrųjų pasieksite užsibrėžtą tikslą.
  • “Indiegogo”. “Kickstarter” alternatyva, siūlanti lankstesnes finansavimo galimybes.

4. Pasinaudokite “gerbėjų finansavimo” galimybe:

Panašiai kaip sutelktinis projekto finansavimas, taip pat galite nustatyti “gerbėjų finansavimo” srautus, kad gautumėte aukų iš savo auditorijos. Kaip kūrėjas jūs prisidedate prie balso internete, nepriversdami savo auditorijos mokėti už peržiūrą. Taigi, jei siūlote gerą turinį, jūsų auditorija gali būti linkusi jus nuolat palaikyti. Daugelis gerbėjų finansavimo platformų siūlo kūrėjams patarimus, kaip žmonėms atrasti jūsų turinį ir būdą, kaip įtraukti ištikimiausią auditoriją ir apdovanoti juos už paramą.

Jei pasirinksite sutelktinio finansavimo būdą, būtinai laikykitės kelių geriausių praktikų. Pirmiausia sukurkite skaidrumą, kaip bus išleisti pinigai, taip jūsų gerbėjų grupė bus investuotoja į jūsų istoriją ar misiją ir jie tiesiogine prasme atsižvelgs į jūsų turinio vertę. Antra, pasiūlykite viliojantį atlygį už geresnes aukas. Jei jūs sugebėsite priversti savo gerbėjus jaustis išskirtiniais, ištikimais sekėjais, tuo didesnė tikimybė, kad gausite aukų.

Kai kurios populiarios gerbėjų finansavimo galimybės:

  • “YouTube” “Super Chat”. Tai funkcija, kuri naudojama atliekant tiesioginius srautus “YouTube”. Tai leidžia jums surinkti arbatpinigių, todėl jūsų žiūrovai galėtų paaukoti, kada ir kiek jie nori. Kaip nurodyta aukščiau, turėsite nustatyti “YouTube” paskyrą reklamai.
  • Kanalo narystė.Naudodami kanalo narystes žiūrintieji gali palaikyti jūsų kanalą mokėdami mėnesinius mokėjimus mainais už tik nariams skirtas privilegijas. Kad galėtumėte naudotis šia funkcija, kaip ir “Super Chat”, turite būti “YouTube” partnerių programos narys.
  • “Patreon”.Narystės platforma, leidžianti kūrėjams lengvai gauti atlyginimą. Sekėjai gali užsiprenumeruoti savo mėgstamus kūrėjus vos už dolerį per mėnesį ir gauti išskirtinį atlygį.
  • “Tipeee”.Ši platforma leidžia gauti vienkartinių ir pasikartojančių aukų derinį.
  • “Buy Me A Coffee”.Kūrėjai ir menininkai priima gerbėjų aukas ir nario mokesčius. Tai vadinama “Patreon Alternative”, kurią sudaro daugiau nei 300 000 kūrėjų. Skirtumai yra tai, kad lengviau priimti mokėjimus naudojant “Buy Me A Coffee”.

5. Licencijuokite savo turinį žiniasklaidai:

Jei atsitiktinai sukuriate vaizdo įrašą su didžiuliu patrauklumu, tarkime, juokingą klipą su jūsų šunimi, galite licencijuoti savo turinį mainais už pinigus. Televizijos naujienų kanalai, rytinės laidos, internetinės naujienų svetainės ir kiti kūrėjai gali kreiptis dėl teisių naudoti jūsų vaizdo įrašus, jei jie pasklistų kaip virusas.

6. Dirbkite su prekių ženklais kaip nuomonės formuotojas:

Prekės ženklai vis daugiau investuoja į nuomonės formuotojų – influencerių – rinkodarą ir paprastai išleidžia didelius reklamos biudžetus influenceriams, kurie jau pelnė auditorijos lojalumą. Tai suteikia jums kaip kūrėjui didžiulę galimybę, jei galite susitarti dėl tinkamų sandorių. Priklausomai nuo jūsų sverto – auditorijos demografijos, turinio kokybės ir jūsų nišos unikalumo bei pelningumo – galbūt galėsite susitarti dėl geresnio sandorio, jei prekės ženklas jums tinka. Svarbiausia bendradarbiaujant su prekės ženklu ir reklamuojant jo turinį būti skaidriam, nepatvirtinti to, kas jums iš tikrųjų nepatinka ar kuo netikite. Kai kurios influencerių rinkos siūlo nemokamus produktus, o kitos yra žinomos dėl didelių prekės ženklų, kurie nori mokėti daugiau. Pasinaudokite galimybėmis, kurios geriausiai atitinka jūsų poreikius, tačiau pateikite save kuo daugiau vietų, kad užtikrintumėte maksimalų savo kanalo matomumą.

  • Tapk „Amazon“ influenceriu:

„Amazon“ influencerių programa tampa vis populiaresnė. Ši influencerių programa leidžia maksimaliai padidinti savo „YouTube“ buvimą ir užsidirbti pinigų naudojant „Amazon“ rekomendacijas. Prisijungę prie programos, galite peržiūrėti ir rekomenduoti produktus ir nukreipti žiūrovus į „Amazon“ pirkti per filialų nuorodas, tačiau ši programa nėra prieinama visiems: socialinių tinklų sekėjų skaičius ir kiti veiksniai diktuoja patvirtinimo šansus.

7. Tapkite filialo rinkodaros specialistu:

Partnerių nuorodų reklamavimas gali būti didžiulė galimybė užsidirbti kanalams, siūlantiems išsamias mokymo programas ir įžvalgias produktų apžvalgas, pvz., jei rekomenduojate produktą ir naudotojas apsilanko jūsų nuorodoje pirkti, pradėsite uždirbti komisinius. Galite įdėti šias nuorodas į pirmąsias kelias aprašo eilutes ir kalbėti apie savo nuorodą vaizdo įrašo turinyje. Partnerių nuorodų paskelbimas „YouTube“ yra panašus į filialų nuorodų reklamavimą jūsų tinklaraštyje. Taigi, neturėtumėte pridėti filialų nuorodų visame „YouTube“ turinyje tik dėl piniginės naudos. Nepamirškite, kad žiūrovai laikysis šių nuorodų tik manydami, kad esate patikimas šaltinis. Geriausias būdas padidinti pajamas yra pradėti tinklaraštį kartu su „YouTube“ kanalu ir ten pridėti filialų nuorodas: tokiu būdu jūs gaunate pajamų iš „YouTube“ ir taip pat turite svetainę sau priklausančioje platformoje.

8. Įvaldykite „YouTube“ SEO:

Vaizdo įrašų kūrėjams, kurie dar nesubūrė sekėjų, reikia maksimaliai išnaudoti „YouTube“ SEO. Norėdami tai padaryti, atlikite raktinių žodžių tyrimus ir atsižvelkite į tai, ko žmonės ieško „YouTube“. Tada įsitikinkite, kad vaizdo įrašo pavadinime, apraše ir vaizdo įrašo žymose naudojate didelės vertės raktinius žodžius. Paleidę galite patikrinti „YouTube“ ataskaitą „Srauto šaltinis: YouTube paieška”, kad suprastumėte, ko žmonės ieško. Taip pat reikia atsižvelgti į penkis pagrindinius „YouTube“ SEO reitingo veiksnius:

  • Komentarų skaičius;
  • Prenumeruoja peržiūrėję vaizdo įrašą;
  • Nykščių aukštyn/nykščių žemyn santykis;
  • Vaizdo įrašo ilgis;
  • „YouTube“ paieškos rezultatų paspaudimų rodiklis.

9. Įsigykite papildomą „YouTube Red“ prenumeratorių naudą:

„YouTube Red“ leidžia vartotojams sumokėti 8,5 Eur už „YouTube“ peržiūrą be skelbimų. Net ir be skelbimų, turinio kūrėjai vis tiek gali uždirbti pinigų ir uždirbti 55% pajamų pagal žiūrėjimo laiką. Yra įvairių nuomonių, ar „YouTube Red“ padidina ar sumažina MUT rodiklius. Naudojant „YouTube Red“ jūsų žiūrėjimo laikas yra svarbus, todėl patikrinkite „YouTube Analytics“ ir peržiūrėkite statistiką, pvz., žiūrėjimo laiką ir įtraukimą į vaizdo įrašus.

Dar keletas patarimų, kaip padidinti savo uždarbį “YouTube”:

  • Kaip “parduoti” neerzinant savo auditorijos? Daugelis aukščiau išvardintų pajamų gavimo strategijų apima produktų ar kampanijų reklamavimą, tačiau turėtumėte įsitikinti, kad jūsų reklamos nesugadina jūsų turinio vientisumo.
  • Įrašykite raginimą veikti savo vaizdo įrašuose: daugelis “YouTube” naudotojų savo vaizdo įrašų pabaigoje įtraukia raginimą veikti, kad padidintų jų žiūrimumą, pvz., “Jei jums patiko šis vaizdo įrašas, paspauskite “Patinka” ir “Užsiprenumeruokite”. Siūlydamas numatytą veiksmą, kurio norite, kad auditorija imtųsi, jūsų auditorija greičiausiai to imsis. Galite pritaikyti šį metodą, kad nukreiptumėte auditorijos dėmesį į galimybę gauti pajamų.
  • Pridėkite nuorodų savo vaizdo įrašų aprašymuose: galite nukreipti žiūrovus į savo parduotuvę, “Patreon” puslapį, “Kickstarter” kampaniją ar kitą į pajamas orientuotą savo buvimo internete dalį, pridėdami nuorodų prie vaizdo įrašų aprašų.
  • Reklamuokite savo pasiūlymą kitose platformose: tai, kad jūsų turinys skelbiamas “YouTube”, dar nereiškia, kad neturėtumėte pasinaudoti visais kitais platinimo kanalais. Skleiskite žinią apie naujas kampanijas ar nuolaidas “Twitter”, “Facebook” ir kituose jums priklausančiuose profiliuose. Kuo daugiau jūs turėsite pranešimo vietų, tuo didesnė tikimybė, kad jis bus matomas.

Daugumą kūrėjų verčia kurti ne tik pinigai, bet ir mintis sukurti kažką, kas patiktų pasauliui. Ironiška, kad tai suteikia jiems puikią galimybę iš tikrųjų užsidirbti pinigų. Daugeliui įmonių sunkiausia yra pritraukti ir išlaikyti savo auditorijos dėmesį, o “YouTube” vartotojai tai jau suprato, todėl belieka būti kūrybingam ir nukreipti verslumo siekį iš savo aistros gauti pinigų.