Ribotas purkštuko vožtuvas
Dyzeliniuose varikliuose naudojamos alyvos rūšis yra nepaprastai svarbi. Taip yra todėl, kad šie varikliai naudoja hidraulinę jėgą, kad valdytų aukšto slėgio purkštukus, o netinkamos rūšies alyvos naudojimas gali sukelti vadinamąjį padirbtą slėgį. Tai įvyksta dėl to, kad alyva perneša deguonį, kuris liečiasi su hidrauline sistema.
Sistema nėra sukurta taip, kad joje būtų oro, todėl susidaro putos ir dėl padirbto slėgio netinkamai įsijungia purkštukai. Norėdami išvengti šios problemos, įsitikinkite, kad naudojate gamintojo rekomenduojamą alyvą ir tinkamu laiku ją keičiate.
Jei dyzelinis variklis sunkiai užsiveda ir veikia, didelė tikimybė, kad tai bus susiję su degalų įpurškimo sistemos problema. Geriausias būdas atlikti diagnozę ir išspręsti problemą – remontą patikėti profesionaliam meistrui. Jei prireikė dyzelinių purkštukų remonto, kreipkitės į „Dizelvita“.
„Dizelvita“ ekspertų komanda greitai diagnozuos ir pašalins visas problemas, įskaitant ir rimtus variklio gedimus. Mes galime atlikti tiek smulkius automobilio priežiūros darbus (pakeisti alyvą), tiek pašalinti rimtus gedimus (atlikti kapitalinį variklio remontą). Kai kyla problemų dėl transporto priemonės veikimo, stabžių sistemos ar tiesiog automobiliui prireikė remonto, nedvejodami skambinkite numeriu +370 615 37500, kad iš anksto suderintume laiką ir pasiūlytume geriausias sąlygas.